TYÖT
Woodland pääsi oman brändin ja intohimon ytimeen saadessaan taittaa Ari-Matin tuoreen teoksen “Metsän henkii”.
Pohjalainen runoilija Eira Viitala julkaisi toisen runokirjansa marraskuussa 2023. Woodland pääsi suunnittelemaan ja taittamaan myös tämän teoksen.
Parempia dialyysihoitoja kehittävä oululainen startup-yritys Smart PD Solutions halusi luoda brändi-ilmeen uudelle konseptilleen. Luonnostelujen tuloksena Kiwecare sai elämäniloa henkivän ja raikkaan brändi-ilmeen.
Woodlandille KNP on tietenkin ollut mieluinen projekti – ollaanhan tekemisissä lempiharrastuksen ja intohimon parissa. On myös erityisen hienoa olla markkinoimassa tuotetta ja palvelua, jonka omien kokemuksien myötä tietää olevan erittäin laadukas, lupauksien mukainen.
Woodland pääsi suunnittelemaan ja toteuttamaan Kuusamon Uistimen tuotekuvaston vuodelle 2021.
Woodlandille syvänä Lapin luonnon ystävänä pohjoisen retkeilyyn ja matkailuun liittyvät projektit ovat lähellä sydäntä. Pääsimme keväällä aloittamaan yhteistyön, jonka puitteissa rakennettiin yritysilme Tunturivarustelle ja sen kansainväliselle sisaryritykselle North Hikelle.
Woodland sai kunnian suunnitella ja taittaa Eira Viitalan esikoisteoksen. Hyvässä vuorovaikutuksessa luotiin runokirja, josta voidaan kaikki olla todella ylpeitä.
”Ahman vuoksi”. Näillä kahdella sanalla ansioitunut kirjailija Raili Mikkanen kuvaili muutamissa yhteyksissä yhteistä projektiamme Suomen luonnossa elävän upean petoeläimen puolesta.
Perinteikäs koillismaalainen kalajalosteiden tuottaja Kuusamon Kalajaloste brändättiin uusiksi. Woodland sai kunnian olla luojana, kun Kuusamon Kala -nimellä lanseerautuva yritys sai uuden logon ja imagon.
WhiteZone sai uuden logon ja yrityksen nimeä mukailevan ja pohjoiseen sijaintiin viittaavan arktisuutta henkivän identiteetin. Luonnollisesti brändikuvamaailma löytyi Woodlandin maisemakuva-arkistoista.