PAKKAUSTEN SUUNNITTELU

Myyntipakkauksen visuaalinen ulkoasu on yksi tärkeimpiä tekijöitä siihen, miten se tarttuu asiakkaan käteen ja johtaa liukuhihnalle. Laadukkaasti luotu yleisilme on vahva viesti tuotteen laadusta ja yrityksen imagosta.

Graafista tyyliä ja silmää edellytetään myös pakkaukseen tarvittavien elementtien sommitteluun. Sisältö, tuoteselosteet, ean-koodi, säilyvyys, mahdolliset nostot – kaikille on hyvä löytyä looginen ja helposti omaksuttava paikka kuluttajaa ajatellen.

Pakkausratkaisuja on monenlaisia. Esimerkiksi säilyke- ja lasipurkkeihin pakkausilme toteutetaan yleensä tarroina. Pakkausvyötteet ovat toimivia ratkaisuja moniin tilanteisiin. Pahvipakkauksiin löytyy yhteistyökumppaneilta valmiita stansseja, mutta tarvittaessa voimme teettää kokonaan oman tuotteelle sopivan pakkausstanssin.

Woodland luo vakuuttavan, houkuttelevan ja ajan hengessä olevan yleisilmeen jokaiselle tuotepakkaukselle ja tuoteryhmälle – olipa se ruokaa, harrastusvälineitä tai mitä tahansa myyntihyllylle menevää hyödykettä.

Katso case-esimerkki:
Kuusamon Kala ›

 

Woodland uudisti Kuusamon Kalan tuotteiden pakkausilmeen kokonaisuudessaan. Tuoteryhmiä niputettiin värein: tomaatti-, öljy-, savu-, kalalastu ja valkosipulipurkitukset saivat kukin oman teemavärinsä.

 
 

Woodland suunnitteli pakkausvyötteet Kuusamon Kalan kuuden purkin maistelupakkauksiin.

Pakkauksen suunnittelu standardimittaisiin purkkeihin toteutetaan yleensä tarroina.

Legendaarinen Vuosiusitin® toimitetaan myymälöihin Woodlandin suunnittelemissa pakkauksissa.

Kuusamon Uistimen maineikas Finngrip-retkiside sai uuden pakkausilmeen Woodlandin käsissä.