WhiteZone sai uuden ilmeen

Oululainen ICT-palveluja yrityksille ja julkisyhteisöille tarjoava WhiteZone kontaktoi Woodlandia nettisivu-uudistuksen yhteydessä. G30-ketjuun kuuluva alan toimija huomasi tarvetta visuaalisille linjauksille grafiikan ja kuvien suhteen. Yhdessä kartoitimme tilanteen ja päädyttiin kokonaisvaltaisempaan brändiuudistukseen.

WhiteZone sai uuden logon ja yrityksen nimeä mukailevan ja pohjoiseen sijaintiin viittaavan arktisuutta henkivän identiteetin. Luonnollisesti uniikki brändikuvamaailma löytyi Woodlandin maisemakuva-arkistoista.

Kokonaispakettiin sisällytettiin kuvaukset: potretit henkilökunnasta sekä detaljikuvaa päivittäiseen työhön liittyvistä teemoista.


Yhteistyömme sujui erinomaisesti ja olemme erittäin tyytyväisiä lopputulokseen.

“Alun perin lähdimme tekemään ainoastaan verkkosivu-uudistusta, mutta nopeasti huomasimme, että WhiteZone Oy:n perustamisesta alkaen käytössä ollut logo kaipasi myös nykyaikaistamista. Samin työ valokuvaajana ja graafisena suunnittelijana oli tuttua vuosien ajalta, joten Woodland Graphics oli luonnollinen valinta asian selvittämiseen. 

Meillä ei ollut valmiina selvää ajatusta siitä, mihin suuntaan haluaisimme uudistusta viedä. Keskusteluissa Samin kanssa löysimme kuitenkin nopeasti yhteisen sävelen ja sovimme yhteistyöstä.

Hän osasi keskustelujemme ja WhiteZone Oy:n tarinan pohjalta luoda uuden logon ja sen mukana tuli myös uusi värimaailma. Kun alkuun oli päästy, niin samalla päädyimme uusimaan kokonaan yrityksemme graafisen ilmeen. Keskeisenä osana toimivat Samin ottamat upeat valokuvat pohjoisesta luonnosta.

Yhteistyömme sujui erinomaisesti ja olemme erittäin tyytyväisiä lopputulokseen. Projektin aikana meidän vaatimuksemme ja toiveemme muuttuivat moneen kertaan, mutta Sami pystyi reagoimaan muutostarpeisiin nopeasti. Hyvän keskusteluyhteyden ansiosta koimme asioiden hoitamisen vaivattomaksi.”

WhiteZone Oy


whitezone-refe-tsto6066.jpg
Sami Säily